در جلسه هم اندیشی با صنایع برای گذر از اوج مصرف برق تابستان مطرح شد:

تشکر مدیر عامل برق منطقه ای گیلان از همکاری صنایع


۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۶ | کد خبر: ۳۴۳۵۹ چاپ

جلسه هم اندیشی و همکاری با صنایع برای گذر از اوج مصرف برق تابستان با حضور مسئولان امر و جمع کثیری از فعالان بخش صنعت استان گیلان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد.

تشکر مدیر عامل برق منطقه ای گیلان از همکاری صنایع

کلانشهر- بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از همکاری خوب صنایع گفت: با همکاری و مشارکت خوب صنایع، ضمن تداوم تولید و همراهی و همدلی شهروندان عزیز در استفاده بهینه از انرژی برق در سال گذشته، برق بخش های خانگی و مراکز مهم و حیاتی بدون اعمال هیچ گونه خاموشی تامین شد.
داراب زاده گفت: با توجه به هماهنگی شرکت توانیر و مدیریت شبکه برق با سازمان صنعت و معدن، در سال جاری سهمیه مشترکان شرکت برق منطقه ای گیلان در سه وضعیت شرایط هشدار، اضطرار و بحرانی تنظیم و ابلاغ شده است.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به تجربه سال قبل و اجتناب ناپذیر بودن مدیریت بار، صنایع استان برنامه تعطیلات و تعمیرات خود در تابستان را با هماهنگی این شرکت برنامه ریزی و اجرا نمایند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به تجربه روز دنیا در زمینه روش های خودتامین برق و همچنین استفاده از انرژی تجدیدپذیر، توصیه می شود صنایع استان گیلان از این روش های تامین برق استفاده نمایند.
وی افزود: امیدواریم مانند سال گذشته، علاوه بر سهمیه های اعلامی در ایام تابستان، صنایع استان بتوانند از ساعت 12 شب تا 8 صبح مصرف برق داشته باشند.
گفتنی است که در راستای همکاری بیشتر با صنایع، نشستی با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و اکبر تطهیری مقدم، دبیر و مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع استان گیلان(سمن) در دفتر مدیر عامل برق گیلان برگزار شد و در این جلسه در خصوص راهکار های مختلف تعامل بهتر با صنایع، بحث و بررسی شد.

نظر شما:

security code