خبر هوای گیلان را داشته باشید

روزهای گرم در انتظار گیلان


۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۴ | کد خبر: ۳۴۳۹۹ چاپ

از روز جمعه هم شاهد کاهش ارتفاع موج دریا خواهیم بود و حداکثر ارتفاع برای روزهای شنبه و یکشنبه 50 سانت برآورد شده که برای انجام فعالیت‌های دریایی مناسب است

روزهای گرم در انتظار گیلان
اختصاصی کلانشهر: سمانه نگاه کارشناس هواشناسی در گفت وگو با کلانشهر از روزهای گرمِ در انتظار گیلان طی روزهای آینده خبر داد.

نگاه با ذکر این نکته که روز پنج شنبه هم شاهد فعالیت موج بارشی در استان گیلان بودیم گفت: بارندگی‌ها با شدت و ضعف در نقاط مختلف استان اتفاق افتاد.

این کارشناس هواشناسی افزود: الگوی نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که از روز جمعه با خروج تدریجی موج بارشی، کاهش ابر در استان گیلان اتفاق می‌افتد و روند افزایش دما را برای هفته آینده در استان خواهیم داشت که این افزایش دما می‌تواند بین 5تا 10 درجه باشد.

نگاه توضیح داد:  انتظار داریم هفته آینده، روزهای گرمی برای استان گیلان باشد و گاهی شاهد عبور جریانات ناپایدار هم خواهیم بود که به خصوص در روز یکشنبه می‌تواند موجب پدیده رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف استان باشد.

این کارشناس هواشناسی در پایان گفت وگو با کلانشهر افزود: از روز جمعه هم شاهد کاهش ارتفاع موج دریا خواهیم بود و حداکثر ارتفاع برای روزهای شنبه و یکشنبه 50 سانت برآورد شده که برای انجام فعالیت‌های دریایی مناسب است.

توضیحات کامل این کارشناس هواشناسی را در گفت و گو با کلانشهر بشنوید.