با توجه به بارش های مناسب چند روز اخیر؛

آبگذاری کانال چپ سد سنگر با ۲ روز تأخیر انجام می شود


۱۴۰۲/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۲ | کد خبر: ۳۴۴۰۴ چاپ

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد : با توجه به بارش های مناسب چند روز اخیر و پایش روزانه آب کشاورزی شالیزارهای استان ، آب کانال چپ سد سنگر که قرار بود از روز شنبه ۲۰ خرداد انجام شود ، با ۲ روز تأخیر از روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه انجام می شود.

آبگذاری کانال چپ سد سنگر با ۲ روز تأخیر انجام می شود

کلانشهر- به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ محمد جواد خانی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش های مناسب چند روز اخیر و پرآبی کانال‌های آبیاری و در جهت جلوگیری از خسارت به شالیزارها و همچنین ذخیره سازی آب سد سفید رود برای مصارف ماههای آتی ، آب کانال چپ سد سنگر برای اراضی شالیزارهای مناطق مرکزی شامل شهرهای رشت ، خمام و بخش های سنگر ، کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء با ۲ روز تأخیر از صبح روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه برای مدت ۸ روز انجام خواهد شد.
وی یادآوری نمود : آب کانال راست سد سنگر مربوط به اراضی شالیزارهای شرق گیلان شامل شهرهای سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه و کیاشهر نیز از صبح روز شنبه ۲۰ خرداد برای مدت ۶ روز قطع و سپس روز جمعه ۲۶ خرداد برای مدت ۸ روز وصل خواهد شد.
شایان ذکر است ، بر اساس پایش روزانه شرایط آب و هوایی و نیاز آب کشاورزی ، هر گونه تغییرات در برنامه آبگذاری کانال‌های آبیاری از طریق صدا و سیما و رسانه های جمعی به اطلاع کشاورزان عزیز اعلام می گردد .

نظر شما:

security code