وزنه برداری قهرمانی جهان :

«رضا دهدار» به دو مدال طلا و برنز جهان رسید


۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۶ | کد خبر: ۳۴۸۰ چاپ
«رضا دهدار» به دو مدال طلا و برنز جهان رسید

نمایندگان دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ تایلند به روی تخته رفتند که رضا دهدار موفق به کسب مدال طلای دوضرب و برنز مجموع شد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر ، رضا بیرالوند و رضا دهدار نمایندگان دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان عصر امروز در مسابقات قهرمانی بزرگسالان ۲۰۱۹۹ جهان به روی تخته رفتند.

حرکت یک ضرب :
رضا بیرالوند در حرکت اول یکضرب توانست ۱۷۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد، اما در دوحرکت بعدی موفق به مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرم نشد. بیرالوند با این رکورد هفتم شد.

رضا دهدار در حرکت اول یکضرب وزنه ۱۶۷ کیلوگرم و در حرکت دوم توانست ۱۷۲ کیلوگرم را مهار کرد. وی در حرکت سوم نیز وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را بالای سر برد. دهدار با این رکورد در رده ششم قرار گرفت.

در این حرکت جین از کره جنوبی با ۱۸۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و سیخانتسو از بلاروس با ۱۸۰ کیلوگرم مدال نقره گرفت. پاول گاسپاریان از ارمنستان نیز با ۱۷۸ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

حرکت دوضرب :
رضا بیرالوند در حرکت اول دوضرب توانست ۲۰۶ کیلوگرم را مهار کرد، اما در دو حرکت بعدی در مهار وزنه ۲۱۴ کیلوگرم ناکام ماند.

وی در مجموع با ۳۷۶ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت. 

رضا دهدار در حرکت اول دوضرب توانست ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت دوم وزنه۲۱۷ کیلوگرم را مهار کرد. وی در حرکت سوم وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی را بالای سر برد و با این وزنه به مدال طلای دو ضرب رسید و با ۳۹۴ کیلوگرم مدال برنز مجموع را هم از آن خود کرد.