کشف 8 کیلو مواد مخدر صنعتی و 42 دستگاه خودرو سرقتی در رودبار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و 42 دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از فارس، سرهنگ حمیدرضا فیضی در رودبار با اشاره به کشف چند کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان اظهار کرد: مأموران انتظامی در هفته‌های گذشته با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی 42 دستگاه خودرو سرقتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا 49 سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: سارقان خودروها را از استان گیلان و دیگر استان‌های کشور سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با تأکید بر هوشیاری بیشتر از سوی شهروندان و رعایت نکات ایمنی در راستای کاهش سرقت گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو از پارک و رها کردن اتومبیل در نقاط خلوت خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و مجهز کنند.

فیضی از کشف هشت کیلو مواد مخدر صنعتی در رودبار خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی ایست بازرسی رودبار در ایستگاه عوارضی محور جنوب به شمال به یک دستگاه خودروی اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال عبور بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از ساک مسافر در داخل صندوق اتوبوس چهار کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و چهار کیلو و 800 گرم هروئین کشف شد، افزود: در این راستا یک متهم مرد 27 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد، گفت: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف اخلاقی و نزاع‌های خانوادگی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه توزیع، فروش و حمل موادمخدر مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.