دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد

در نامه محمد مخبر معاون اول رییسجمهور خطاب به وزارت کشور - شهرداری تهران آمده است: هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۵/۱۱ به پیشنهاد شماره ۱۰/۹۹۳۶۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۹ شهرداری تهران و به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
۱ - به منظور تقویت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی ذیل قوه مجریه و همکاری نهادهای مردمی و سایر نهادهای مرتبط با مدیریت آسیبهای اجتماعی (حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی، معتادان به ویژه معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان متکدیان و خانوادههای آنها) در شهر تهران، با رعایت قوانین و مقررات مربوط و در چهارچوب سیاستها و برنامههای مصوب شورای اجتماعی کشور، آقای علیرضا زاکانی طی زمان تصدی شهرداری تهران به عنوان نماینده موضوع اصل (۱۲۷) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تعیین میشود.
۲ - تصمیمات نماینده یادشده در امور اجرایی موضوع بند (۱) این تصویب نامه، با رعایت وظایف اختیارات و صلاحیتهای قانونی دستگاهها و نهادهای مذکور، در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم الاجرا است.
۳ - نماینده مزبور موظف است گزارشهای عملکرد خود، در خصوص اجرای این تصویب نامه و میزان همکاری دستگاهها و نهادهای یاد شده را به رییس جمهور و شورای اجتماعی کشور ارائه کند.