بانوی کاراته کای گیلانی در رده نهم انتخابی المپیک قرار گرفت

«سارا بهمن یار» بانوی خوش آتیه کاراته گیلان در رتبه نهم رده بندی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، «سارا بهمنیار» بانوی خوش آتیه کاراته گیلان در رتبه نهم رده بندی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفت. پنج نفر برتر رنکینگ المپیکی به صورت مستقیم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور خواهند داشت.

گفتنی است در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته پس از برگزاری شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان و دو مرحله لیگ‌های جهانی ژاپن و شیلی، رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی منتشر شد که براساس آن سارا بهمن یار پس از کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی توکیوی ژاپن با ۵ پله صعود رتبه خود را تک رقمی کرد و در جای نهم ایستاد.

سارا بهمن یار کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان در رنکینگ المپیکی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن منهای ۵۰ و منهای ۵۵ کیلوگرم است، با ۳۲۶۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

همچنین در رنکینگ جهانی وزن ۵۰- کیلوگرم وی در رده چهاردهم جای دارد و طراوت خاکسار دیگر کاراته کای تیم ملی هم وزن المپیکی بهمن یار نیز با طلایی که در رقابت های قهرمانی آسیا به دست آورد در رده هفتم المپیکی این وزن قرار دارد.

گفتنی است در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی که پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و دو مرحله لیگ جهانی کاراته وان منتشر شد هفت کاراته کای ایرانی در میان ۱۰ نفر برتر جهان قرار گرفتند.

نظر شما:

security code