نرخ تعرفه واردات چای از ۲۰ به ۵ درصد کاهش  یافت

مدیرعامل اتحادیه چای‌کاران شمال کشور با بیان اینکه نرخ تعرفه واردات چای از ۲۰ به پنج درصد کاهش‌یافته، گفت: با توجه به لغو ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت در جهت جبران آن نرخ، تعرفه واردات چای را کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از فارس، مازیار جعفری با اشاره به کاهش نرخ تعرفه چای وارداتی اظهار کرد: نرخ تعرفه واردات چای از ۲۰ به پنج درصد کاهش‌یافته است.

وی با اشاره به نظارت حداقلی قیمت مصرف‌کننده در بازار افزود: کاهش نرخ تعرفه چای وارداتی راهکار مناسبی جهت متعادل کردن بازار داخل نیست.

مدیرعامل اتحادیه چای‌کاران شمال کشور با تأکید بر لزوم حمایت دولت از تولید داخل و بازار مصرف تصریح کرد: با توجه به لغو ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت در جهت جبران آن نرخ، تعرفه واردات چای را کاهش داده که این موضوع بیشتر به نفع واردکنندگان چای بوده و هیچ تغییری در بازار مصرف به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت ما همیشه به نفع کشاورزان چای‌کار و تولید داخلی بوده، گفت: اتحادیه چای‌کاران شمال کشور به‌عنوان نماینده چای‌کاران، نرخ تعرفه گمرکی چای را از طریق نمایندگان مردم در مجلس و متولیان امر در صنعت چای کشور پیگیری می‌کند.

نظر شما:

security code