پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو شد


۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: ۳۶۸۵ چاپ
پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو شد

با حکم مقیمی مدیر عامل ایران خودرو، عادل پیرمحمدی به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از فارس، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو، عادل پیرمحمدی را به عنوان مدیرعامل جدید ساپکو منصوب کرد.

در حکم انتصاب پیرمحمدی آمده است: دراجرای تصمیمات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۷ خرداد سال 97، شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، ساپکو، (‌سهامی خاص) و برابر ماده 110 لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به‌ عنوان نماینده شرکت ایران خودرو در  هیات مدیره شرکت فوق به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره موظف منصوب می‌شوید.

امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقرارت جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصل از اساس نامه شرکت همراه سایر اعضای هیات مدیره در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن سازمان نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

پیرمحمدی دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه تهران است و در سوابق وی از سال 82تا 85 مدیر تولید مگاموتور، از سال 88 تاکنون قائم مقام مدیرعامل ساپکو در حوزه کیفیت، عضو هیات مدیره شرکت پژوهنده قطعات(تولید قطعات میل بادامک)، عضو هیات مدیره محورسازان گروه کوشا، عضو هیات مدیره ایساکو، مسئولیت پروژه‌های رانا، دنا و سمند سورن در ساپکو به چشم می خورد.

پیرمحمدی در ساپکو جایگزین منصوری شده است.

نظر شما:

security code