
مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع تمرین امروز این تیم به سرخپوشان پایتخت معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز پنجشنبه در محل تمرین سرخپوشان پایتخت حاضر شد تا افشین پیروانی را به بازیکنان و اعضای این تیم معرفی کند.
پیروانی نیز که عصر دیروز حکم مدیریت تیم را از انصاریفرد دریافت کرد در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا رسما به عنوان جانشین محسن خلیلی کار خود را در تیم فوتبال پرسپولیس دنبال کند.
نظر شما:
نمایندگان ایران در آسیا به طور رسمی معرفی شدند