وزیر بهداشت با بیان اینکه مجوز استخدام ۱۲ هزار پرستار صادر شد، گفت: پزشکانی که زیر میزی یا مبالغ خارج از تعرفه بگیرند به قوه قضاییه معرفی میشوند.

وی با بیان اینکه در 2 سال اخیر 38 خانه بهداشت در استان کردستان افتتاح شده است، تصریح کرد: امروز پیشرفتهترین دستگاه توموتراپی به ارزش 120 میلیارد برای درمان سرطان در استان کردستان افتتاح شد.این پروژه با اعتباری افزون بر 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات هیات ارزی وزارت بهداشت در سال 1399 خریداری و امروز به بهرهبرداری رسید. قیمت حال حاضر این دستگاه بالغ بر 2000 میلیارد ریال است.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه با اجرای قوانین جدید در تعزیرات حکومتی، پزشکان متخلف جریمههای سنگینی خواهند پرداخت، تاکید کرد: برنامه وزارت بهداشت تجهیز وراه اندازی مراکز دولتی وافزایش پزشکان متخصص برای کاهش تخلفات پزشکی است.
عین الهی از اعطای مجوز استخدام 12 هزار پرستار در راستای افزایش نیروی پرستاری بیمارستانهای کشور هم خبر داد.