ترافیک روان در جاده های گیلان


۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۲ | کد خبر: ۳۹۰۱ چاپ
ترافیک روان در جاده های گیلان

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از روان بودن ترافیک در محورهای اصلی استان گیلان و حضور مأموران راهنمایی رانندگی در جاده‌ها برای کنترل ترافیک خبر داد

کلانشهر : به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین محمد پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌های روزهای آینده در حال حاضر و بر اساس آخرین مشاهده‌های دوربین کنترل ترافیک شاهد ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌های اصلی استان گیلان هستیم.

وی با تأکید بر حضور مأموران راهنمایی رانندگی در جاده‌های استان گیلان گفت: در محور شرقی استان و در جاده لاهیجان به لنگرود ترافیک پرتراکم و در محور جنوبی و ورودی استان شاهد ترافیک روان هستیم که مأموران راهنمایی رانندگی در این جاده‌ها حضور و وضعیت تحت کنترل است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان افزود: تا ساعت ۲۴ امشب در جاده رشت به قزوین و آستارا به اردبیل تردد ماشین‌های سنگین ممنوع است.

محمد پور با درخواست از رانندگان در رابطه با رانندگی با سرعت مطمئنه تصریح کرد: بیشترین علت تصادفات جاده‌ای خواب‌آلودگی رانندگان بوده است لذا از آن درخواست دارم با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در صورت احساس خستگی استراحت کافی را انجام داده و سپس به رانندگی خود ادامه دهند.