قتل ۵ نفر در کوچصفهان - خبر تکمیلی


۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۲ | کد خبر: ۳۹۱۱ چاپ
قتل ۵ نفر در کوچصفهان - خبر تکمیلی

بامداد امروز چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه مهمانشان در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت با سلاح سرد به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند.

کلانشهر : به گزارش خبرنگار مهر، ساعت دو بامداد امروز یک خانواده در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

گفتنی است چهار نفر از اعضای یک خانواده اعم از یک زن و شوهر، پدربزرگ خانواده، دختر و دوستش بامداد امروز با ضربات چاقو در خانه‌ای در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت به قتل رسیدند.

لازم به ذکر است هنوز دلایل این قتل مشخص نیست.
به گفته اهالی پدر این خانواده یکی از بازاریان سرشناس کوچصفهان است.

 

خبر تکمیلی :

قاتل خانواده کوچصفهانی در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان ، رییس پلیس آگاهی گیلان دقایقی قبل گفت : فرزند پسر این خانواده که تنها بازمانده این خانواده کوچصفهانی است در تحقیقات پلیس به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.
سرهنگ شعبانی افزود :وی پس از قتل اعضای این خانواده مظنون به قتل بود که توسط پلیس دستگیر شد ودر بازجویی های پلیس به رغم انکار قتل در ساعات اولیه تحقیق و بازجویی ،سرانجام در ساعت 7 امشب به قتل اعضای خانواده اش اعتراف کرد.
وی افزود : قاتل که جوانی 22 ساله است با مشارکت یکی از دوستانش اعضای خانواده اش را به قتل رساند.
رییس پلیس آگاهی گیلان گفت : همدست قاتل هم که جوانی 20 ساله است با اقدام به موقع و سریع پلیس ، ساعت 8 و 30 دقیقه امشب در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
بامداد امروز 4 تن از اعضای یک خانواده کوچصفهانی به همراه دوست دختر این خانواده به قتل رسیدند.

نظر شما:

security code