مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی با استعفای «احمدزاده» مخالف کردند

مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی با صدور بیانیه‌ای با استعفای «محمد احمدزاده» سرمربی این تیم مخالفت کردند.

کلانشهر : به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی، مدیران باشگاه ملوان بندر انزلی با استعفای «محمد احمدزاده» سرمربی این تیم مخالفت کردند.

پس از باخت خانگی تیم ملوان بندر انزلی برابر تیم استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور که به کناره گیری «محمد احمدزاده» سرمربی این تیم منجر شد، مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی پس از برگزاری نشستی با وی ضمن نپذیرفتن این استعفا، بیانیه ای صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

ضمن ارج نهادن به نگرانی‌های دلسوزانه و به حق تمام هواداران ملوان در قبال عدم نتیجه گیری فنی در ۵ هفته ای که از شروع به کار کادر مدیریتی و فنی جدید می گذرد به اطلاع می رساند مدیریت باشگاه ملوان پس از استعفای ناگهانی آقای احمدزاده، با عنایت به برآیند بدست آمده از افکار عمومی هواداران و مشورت با پیشکسوتان به عنوان دو ستون اصلی این باشگاه و همچنین برگزاری جلسات فنی و با در نظر گرفتن هدف گذاری اعلام شده برای این فصل، حمایت قاطعانه از سرمربی متعهد منتخب باشگاه ملوان را بهترین تصمیم در شرایط فعلی دانسته و با استعفای ایشان مخالفت می نماید.

لذا با تشکر مجدد از همه هواداران فوتبال فهم ملوان به جهت اعتماد به امانت داران خود، از همه این بزرگواران درخواست می کنیم تا برطرف شدن مشکلات باشگاه برای جذب بازیکن، از مجموعه حاضر همانند گذشته با تمام توان حمایت کنند چرا که اطمینان داریم راه دشواری که آغاز کرده ایم با حمایت و همدلی تمامی خانواده ملوان سرانجام خوشی خواهد داشت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز قعرنشین جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان است. این تیم در هفته دهم این رقابت‌ها در تهران به مصاف بادران تیم هفتم جدول می ‌رود.