پرواز سپیدرود زیر باران های نقره ای


۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵ | کد خبر: ۳۹۴۵ چاپ
پرواز سپیدرود زیر باران های نقره ای

سپیدرود با شکست قشقایی به برد مهمی دست یافت و به رتبه های بالای جدول نزدیک تر شد.

کلانشهر : به گزارش "ورزش‌ سه"، سپیدرود در هفته دهم مسابقات لیگ یک با شکست قشقایی شیراز به برد مهمی دست یافت و حالا به رتبه‌های بالای جدول نزدیک شده‌ است.


سپیدرود زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردار جنگل نیمه اول را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۳۳ به گل اول رسید. این تیم از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد تا احسان پیرهادی بالاتر از مدافع قشقایی گل اول را وارد دروازه مهمان کند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.


با شروع نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا اینکه قشقایی با یک گل بسیار زیبا نتیجه را به تساوی کشاند. جواد عباسی در دقیقه ۷۳ با یک شوت از راه دور اسلامی و سپیدرود را مغلوب کرد. اما این پایان کار نبود. ۵ دقیقه بعد از سمت چپ یک ضربه ایستگاهی برای سپیدرود به دست آمد. مجتبی محبوب مجاز، بازیکن سابق استقلال پشت این توپ ایستاد. او قبل از ارسال این موقعیت در حرکت جالبی دست‌های خود را رو به آسمان کرد و از خدا کمک خواست. در ادامه سانتر کات دار او با ضربه سر خوب مهیار نوری به گل دوم میزبان تبدیل شد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان نظر محمدی واریز شود.


سپیدرود با این برد ۱۵ امتیازی شد و در رده رده هشتم جدول قرار گرفت.  قشقایی شیراز نیز در ادامه روند منفی خود بعد از جدایی رضا عنایتی با 6 امتیاز به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.