عزل شهردار یک شهر شمالی به دلیل تخلف اداری


۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۱ | کد خبر: ۳۹۴۷۰ چاپ

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: سیدعلی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس به علت تخلفات اداری از سوی استانداری عزل شد.

عزل شهردار یک شهر شمالی به دلیل تخلف اداری

کلانشهر: یحیی عباسی  اظهارکرد: امروز ظهر سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان به عنوان رئیس تخلفات اداری کارکنان استان گلستان نامه عزل شهردار گنبدکاووس را ابلاغ کرد.

وی تصریح کرد: در این نامه اعلام شد که تخلفات اداری سید علی‌اصغر موسوی به عنوان شهردار گنبدکاووس محرز شده و وی از این جایگاه عزل و تا دو سال از جایگاه خود تنزل خواهد داشت.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: بعد از این ابلاغ اعضای شورای شهر، با توافق انجام شده، امیرعلی لطیفی را به عنوان سرپرست شهرداری گنبدکاووس انتخاب کردند.

 

نظر شما:

security code