رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد:

ضرورت توجه بیمه ها به کشت دوم و تولیدات گلخانه ای


۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۴ | کد خبر: ۳۹۵ چاپ
ضرورت توجه بیمه ها به کشت دوم و تولیدات گلخانه ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بر توجه بیمه‌ها به کشت دوم و تولیدات گلخانه‌ای تاکید کرد و افزود: خطرپذیری بخش کشاورزی بالاست و می‌طلبد دولت در این زمینه سرمایه گذاری لازم را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، علی درجانی در جلسه اتاق اندیشه‌ورز جهاد کشاورزی رشت که با پیگیری نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل شد گفت: رسالت اصلی ما در بخش کشاورزی، توانمندسازی بهره برداران است.

وی، بر توجه بیمه‌ها به کشت دوم و تولیدات گلخانه‌ای تاکید کرد و افزود: خطرپذیری بخش کشاورزی بالاست و می‌طلبد دولت در این زمینه سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، تولیدکنندگان را مشاوران امین متولیان امر کشاورزی خواند و بیان کرد: جهاد کشاورزی باید سازمانی پاسخگو و اثربخش برای تولیدکنندگان باشد.

این مسئول، از بیشترین جذب تسهیلات در بخش اشتغال روستایی توسط بخش کشاورزی استان خبر داد و تصریح کرد: تهدید اراضی کشاورزی از مشکلات این بخش محسوب می‌شود.

برنج رشت برندسازی می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: تشکیل اتاق اندیشه‌ورز و برندسازی محصولات کشاورزی با درایت نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان رشت عملیاتی شده است.

مسعود اسدی پرور به حضور یک کارشناس کشاورزی در هر ۵ کارگاه برنجکوبی در راستای استانداردسازی تولید برنج در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: امر مذکور در راستای برندسازی برنج انجام می‌شود. 

نظر شما:

security code