مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: با اقدامات انجام شده در برخی از جایگاهها بنزین با کارت سوخت و با قیمت ۱۵۰۰ تومان توزیع میشود.

کلانشهر: جعفر سالاری نسب با بیان اینکه نزدیک ۲۰ درصد جایگاهها در سراسر کشور قابلیت توزیع بنزین با کارت سوخت را دارند، گفت: تا پایان امشب همه جایگاهها به صورت آفلاین وارد مدار خواهند شد.
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که به تدریج کارتهای سوخت درجایگاهها فعال شوند و اکنون نیز کمتر از ۲۰ درصد جایگاهها با کارت سوخت فعال هستند.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۵ شارژ شد؛ بدون تغییر در میزان سهمیه
اطلاعیه مهم بانکها درباره اختلال در خدمات بانکی چند روز اخیر؛پول و اطلاعات مردم در امنیت است