کسب دو نشان برنز بانوان کونگ فو کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

کونگ‌فو کاران بانوی گیلانی در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی به دو نشان ارزشمند برنز دست یافتند.

کلانشهر : مجید مهروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور تیم کونگ‌فو بانوان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور نیمه آزاد بزرگ‌سالان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۲۳ استان به میزبانی «تربت‌جام» در استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هشت کونگ‌فو کار گیلانی به این مسابقات اعزام شدند، افزود: آنیتا سلیمی میانرودی در وزن ۵۱- کیلوگرم، نسیم شریفی در وزن ۵۴- کیلوگرم، فاطمه بخشی در وزن ۵۸- کیلوگرم، فاطمه اتحاد در وزن ۶۲- کیلوگرم، مطهره صالحی در وزن ۶۶- کیلوگرم، زهره کاظمی در وزن ۷۱- کیلوگرم، سمیه پژوهان در وزن ۷۶- کیلوگرم و سارا صدیقی در وزن ۷۸+ نفرات اعزامی گیلان به این مسابقات را تشکیل دادند.

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی گیلان با اشاره به کسب دو نشان برنز ورزشکاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: نسیم شریفی در وزن ۵۴- کیلوگرم و سارا صدیقی در وزن ۷۸+ کیلوگرم موفق شدند دو نشان برنز برای تیم گیلان کسب کنند، دو قهرمان گیلانی با کسب سکوی این مسابقات، جواز حضور در اردوی تیم ملی کونگ‌فو بانوان را کسب کردند.

مهروانی با اشاره به قهرمانی استان فارس در این رقابت‌ها گفت: تیم‌های تهران الف و قزوین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرده و تیم خراسان رضوی کاپ اخلاف مسابقات را تصاحب کرد.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشور نیمه آزاد بزرگ‌سالان بانوان با حضور ۲۳ تیم از هفتم تا نهم آبان ماه به میزبانی تربت‌جام در استان خراسان رضوی برگزار شد.