امدادرسانی به راننده ۲۱ ساله و مهار آتش سوزی کافه در رشت

آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی رشت در ماموریت هایی جداگانه برای امدادرسانی به راننده ۲۱ ساله و مهار آتش‌سوزی کافه‌ای در این کلانشهر اقدام کردند.

کلانشهر : معاون عملیات آتش نشانی رشت روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: تصادف خودروی سمند و مینی بوس به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله چهار آتش نشان به همراه یکدستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در جاده تهران اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: در این ماموریت راننده ۲۱ ساله محبوس شده که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شده بود توسط آتش نشانان به بیرون خودرو انتقال یافت و توسط نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

وی درباره مهار آتش سوزی یک کافه در رشت نیز بیان داشت: با دریافت خبر این حریق، ۲۸ آتش نشان به همراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه های شماره یک، دو، پنج و هشت آتش نشانی رشت به محل آتش سوزی در سبزه میدان رشت اعزام شدند.

مومنی با اشاره به مشاهده شعله های آتش از پنجره کافه و در برگرفتن آتش به بخش های کمی از سقف این کافه اظهار داشت: تلاش تیم های آتش نشانی مانع از گسترش و سرایت آتش به سقف و دیگر بخش های کافه شد.

وی علت حادثه را رسیدن شعله به روغن داغ بر روی اجاق گاز عنوان و خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

نظر شما:

security code