عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: برای مدارس غیرانتفاعی پیشنهاد تشکیل یک سامانه مطرح شده تا مواردی ازجمله حقوق کارکنان آن شفاف شود.

وی ادامه داد: در اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی پیشنهادهای خوبی مطرح شد ازجمله تشکیل یک سامانه برای اینکه همه موارد مربوط به مدارس غیرانتفاعی شفاف شود منجمله حقوق و دریافتی معلمان و کارکنان که در صحن مجلس رای آورد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: پیشنهادی که در این خصوص دادم این بود که فضاها، مالکیت و یا استیجاری بودن ساختمانها و فضاهای آموزشی در این سامانه ثبت شود تا نوع آن مشخص شود.
صباغیان بافقی درباره درجهبندی مدارس گفت: اگر یک ارزیابی مناسب، درجهبندی و سطحبندی نداشته باشیم بهطور طبیعی رقابت نخواهد بود و آن هدفی که ما دنبال میکنیم محقق نخواهد شد.