آخرین وداع با ملیکا محمدی ستاره فوتبال زنان

تصاویری تلخ‌ برای فوتبال ایران: استوک ملیکا روی تابوت


۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۴ | کد خبر: ۳۹۷۷۳ چاپ

مراسم وداع ملیکا محمدی با ورزشگاه فجر بمِ کرمان (استادیوم خانگی تیم فوتبال خاتون) امروز برگزار شد و ملی پوش 23 ساله کشورمان روی دوش هم تیمی‌هایش در تابوت، برای همیشه با مستطیل سبز وداع کرد.

تصاویری تلخ‌ برای فوتبال ایران: استوک ملیکا روی تابوت
کلانشهر: پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه خاتون بم که بامداد یکشنبه در جریان حادثه رانندگی در سن ۲۳ سالگی دار فانی را وداع گفت، ظهر دوشنبه ( ۴ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستانش در زمین چمن ورزشگاه فجر بم تشییع شد.

پیکر این بانوی جوان فوتبالیست پس از وداع با هم تیمی ها به زادگاهش شیراز و سپس تهران منتقل شد تا برای تدفین و خاکسپاری به کشور آمریکا انتقال یابد. شادروان ملیکا محمدی که در آمریکا زندگی می کرد برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمده بود.

 انتشار یک تصویر متاثر کننده و بسیار تلخ در صفحه رسمی خاتون، بار دیگر این داغ را برای علاقمندان فوتبال تازه کرد.

پیراهن شماره 18 ملیکا به همراه استوک‌های او که روی تابوت او قرار گرفته بود و بدین ترتیب ملیکا محمدی برای همیشه کفش‌هایش را آویخت.





نظر شما:

security code