
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت علی نظرمحمدی را از این تیم کنار گذاشت.
کلانشهر : به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در اطلاعیهای پایان همکاری این باشگاه را با سرمربی خود اعلام کرد.
در اطلاعیه مدیریت باشگاه سپیدرود آمده است :
”ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) و فرخنده زادروز امام جعفر صادق(ع) مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن تقدیر از زحمات غیر قابل انکار علی نظرمحمدی در شکلگیری و آمادهسازی سپیدرود در فصل جاری و آرزوی موفقیت برای ایشان در تمامی مراحل زندگی پایان همکاری ایشان را در تیم بزرگسالان سپیدرود رشت اعلام میدارد.
مدیریت باشگاه سپیدرود بهزودی در ارتباط با سرمربی آینده این باشگاه تصمیمگیری و اطلاعرسانی خواهد کرد».
نظر شما:
بلاتکلیفی در ملوان؛ مازیار زارع در انتظار شفافیت وضعیت مدیریتی باشگاه
جام حذفی فوتبال برگزار نخواهد شد
افزایش نگرانیها در اردوی تیم ملی ایران/ طارمی به نیوزیلند نمیرسد؟
شکست داماش گیلان مقابل نفت و گاز گچساران
کشف یک جسد در نزدیکی محل تمرین تیم ملی ایران
شکست داماش گیلان در برابر نساجی مازندران