بارش برف در برخی از مناطق گیلان / مدارس عمارلو تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بارش برف در برخی از نقاط و ارتفاعات این استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بارش برف در عمارلو همچنان ادامه دارد مدارس این بخش امروز تعطیل است.

کلانشهر : رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه بارش برف در برخی نقاط استان گیلان به ویژه در ارتفاعات نظیر عمارلو همچنان ادامه دارد اظهار داشت: راه اصلی این بخش باز بوده اما وسائط نقلیه جهت تردد در آن باید حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند از سوی دیگر مدارس این حوزه نیز امروز تعطیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ارتفاع برف در برخی نقاط مرتفع را بین 25-30سانتی‌متر اعلام کرد و با اشاره به اینکه راهداری در حال بازگشایی راه‌ها است عنوان کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در خورگام نیز بین 40 تا 60 سانتی‌متر گزارش شده و راه‌های اصلی از طرف توتکابن در حال بازگشایی هستند.

اسلامی از انجام عملیات راهداری در مسیر گلنگش به پس طالگوه شهرستان رودبار خبر داد و تصریح کرد: آبنماهای سه سار و میانبر شهرستان صومعه‌سرا نیز به علت بارش باران و طغیان رودخانه فعلاً مسدود هستند و تعداد 8 نفر راهدار با خودرو راهداری برای رفع این مشکل از دیروز در آن‌جا مستقر شده‌اند.

وی برخی دیگر از مناطق استان گیلان که با برف‌گرفتگی مواجه‌اند را نیز برشمرد و ابراز داشت: اسطلخ کوه، ناش، نوده، شاه شهبدان، گلنگش، سیبن، گوفل پشتکلا، صیقلده، سپستانک، دنبالده، طالکوه، پس طالکوه حشمت‌آباد، شیرکده، ویشان نیز از جمله روستاهای بخش خورگام هستند که دچار برف گرفتگی شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه شرایط در استان با توجه به تداوم بارش باران و برف به دقت تحت کنترل است خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در روزهای اخیر تمهیدات لازم برای وضعیت استقرار سامانه بارشی در گیلان اندیشیده شده است تا مردم دچار مشکل نشوند.

نظر شما:

security code