قهرمان پیشثین وزنهبرداری المپیک و جهان به علت عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان مشغول درمان است.

رضازاده با تشخیص پزشک معالج جراحی سادهای انجام داده و برای کنترل بیشتر یکی، دو روز بستری است تا بدون مشکل به خانه برود.
حال عمومی او خوب است و فعلا تحت مراقبت است.