دیابت حسین رضازاده را راهی بیمارستان کرد


۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶ | کد خبر: ۴۱۶۱۹ چاپ

قهرمان پیشثین وزنه‌برداری المپیک و جهان به علت عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان مشغول درمان است. 

دیابت حسین رضازاده را راهی بیمارستان کرد
کلانشهر: حسین رضازاده، قهرمان پیشین وزنه‌برداری جهان و المپیک به دلیل عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان ساسان بستری است. 

رضازاده با تشخیص پزشک معالج جراحی ساده‌ای انجام داده و برای کنترل بیشتر یکی، دو روز بستری است تا بدون مشکل به خانه برود. 

حال عمومی او خوب است و فعلا تحت مراقبت است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code