مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

عرضه ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب گیلان


۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶ | کد خبر: ۴۱۸۲ چاپ
عرضه ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب گیلان

کلانشهر: مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از عرضه ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در ۲۰۳ غرفه نماشگاه کتاب گیلان خبر داد و گفت: ۳۴ ناشر از ۴۰۰ ناشر حاضر در نماشگاه مذکور گیلانی هستند.

فیروز فاضلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۳ غرفه حضور دارند و ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این نماشگاه عرضه خواهد شد.

وی از حضور ۳۴ ناشر گیلانی در نمایشگاه امسال خبر داد و تصریح کرد: ۸۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در قالب تخفیف ۳۰ درصدی(۱۰ درصد تخفیف ناشران و ۲۰ درصد تخفیف بانک عامل) به علاقمندان عرضه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پیشرو بودن استان در عرصه چاپ و نشر کتاب، افزود: تمام مراحل انتشار کتاب در خود استان انجام می‌شود.

فاضلی با  بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۶۶ عنوان کتاب در استان منتشر شده که از این تعداد ۴۲۵ عنوان جزو کتاب‌های تالیفی است، گفت: کتابفروشان استان نیز می توانند به صورت همزمان با نمایشگاه کتاب اقدام به استفاده از بن های ارائه شده کنند.

وی ادامه داد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور تعاونی ناشران جمهوری آذربایجان و انتشارات تاتابورک روسیه، وجهه بین‌المللی گرفته است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب خبر داد و اضافه کرد: رونمایی از کتاب، قصه خوانی، معرفی باشگاه های کتابخوانی و... از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.

فاضلی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس «https://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/bookexpo» مراجعه کنند، یادآور شد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان آغاز شده و تا اول آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران ادامه دارد.

 

نظر شما:

security code