مدیر شبکه بهداشت شهرستان تالش بعد از ۲ مدیر دیگر این شهرستان که به دلیل تخلف انتخاباتی عزل شده بودند با فشار شورای تامین شهرستان مجبور استعفا شد.

مدیر شبکه بهداشت، رئیس اداره ورزش و معاون کمیته امداد تالش به دلیل تخلف انتخاباتی برکنار شدند

کلانشهر: مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش با تایید این مطلب گفت: مدیر شبکه بهداشت شهرستان به دلیل جانبداری از یک کاندیدای شهرستان مجبور به استعفا شد.

 

نوید ضمیری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این هم مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان به دلیل حمایت از یکی از کاندیداها و سخنرانی در حمایت از او عزل شده بود.

 

به گفته وی، همچنین معاون کمیته امداد شهرستان هم به دلیل جانبداری و شرکت در جلسات انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس برکنار شده بود.

 

وی عنوان کرد: علاوه بر این ۹ نفر از نمایندگان فرماندار که به عنوان نماینده وی در شعب اخذ رای تعیین شده بودند در پی گزارش های دریافتی مبنی بر حضور آنان در جلسات انتخاباتی و حمایت از نامزدی خاص بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان کنار گذاشته شدند.

 

پیش از این هم دادستان رضوانشهر علیه رئیس آموزش و پرورش این شهرستان به دلیل فعالیت انتخاباتی در حمایت از یکی از نامزدها اعلام جرم کرده بود و در رسانه های شهرستان و استان بازتاب زیادی داشت.