تنها ساعاتی قبل از انتخابات مجلس و خبرگان و بدون ارائه توضیح، سید سعید میرقربانی با حکم استاندار گیلان به عنوان بخشدار مرکزی آستارا منصوب شد.

معرفی بخشدار جدید آستارا ساعاتی قبل از انتخابات/عکس
کلانشهر: فرماندار آستارا عصر پنجشنبه، ۱۰ اسفندماه در آیین معارفه سرپرست جدید بخشداری مرکزی آستارا با بیان اینکه همه کسانی که مسئولیت و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند باید با روحیه‌ای جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانند و جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به اینکه وحدت رویه و تعامل مسئولان جهت توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا ضروری است، افزود: مردم آستارا شایسته بهترین خدمات هستند و در صحنه‌های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و مسئولان باید قدردان مشارکت مردم باشند.

وی با اشاره به قابلیت های بکر مناطق زیبا و گردشگرپذیر بخش مرکزی آستارا بر ضرورت استفاده کامل از پتانسیل های نهفته این بخش مهم شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید سعید میرقربانی که سابقه سرپرستی فرمانداری شهرستان آستارا، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان و همچنین حراست فرمانداری آستارا را در کارنامه کاری خود دارد، جایگزین سخاوت سلیمان نژاد، بخشدار مرکزی سابق آستارا شد.
معرفی بخشدار جدید آستارا ساعاتی قبل از انتخابات

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و لوندویل است که در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما:

security code