رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گیلان با بیان اینکه انتخابات در این استان بدون تخلفات جدی پیگیری می‌شود،بیان کرد: بیشترین تخلفات در گیلان مربوط به تبلیغات است

بیشترین تخلفات در گیلان مربوط به تبلیغات است
کلانشهر: احمد قنبریان عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار نیرو از طرف شورای نگهبان در انتخابات امروز در استان گیلان حضور دارند و این انتخابات را پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل بین همه نیروها در پای صندوق‌های رای در سراسر استان گیلان بسیار مناسب است و برخی از مشکلات فنی نیز با همکاری‌های انجام شده، برطرف شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تاکنون تخلفات جدی در حوزه های اخذ رای را شاهد نبودیم و فقط در برخی از حوزه ها تخلفات جزئی وجود داشت که آن هم با تذکرات از سوی مسئولان حاضر در این حوزه ها برطرف شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گیلان بیان کرد: البته این تخلفات بیشتر در بخش تبلیغات بود که برخی با کم‌توجهی و بی‌توجهی نسبت به آن اقدام کرده بودند که این تخلفات جزئی نیز با تذکر به موقع برطرف شد.

 ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

افراد واجد شرایط در استان گیلان در ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رأی حضور خواهند یافت، ضمن اینکه رای گیری در شهرستانهای رشت و خمام به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.