کارآگاهان در جست‌وجوی قاتل دختر ۹ساله


۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۸ | کد خبر: ۴۱۹۰۱ چاپ

دختری 9 ساله وقتی برای بازی از خانه بیرون رفته بود، به طرز دلخراشی کشته شد.

کارآگاهان در جست‌وجوی قاتل دختر ۹ساله

کلانشهر: چند ساعت پس از گم شدن ستایش 9ساله در منطقه مسعودیه تهران، پیدا شدن جسد غرق خونش پلیس را با جنایتی هولناک روبه‌رو کرد.

 حدود ساعت16:30 روز جمعه بود که ستایش 9ساله از خانه‌شان در منطقه مسعودیه خارج شد تا با دوستانش در کوچه بازی کند. خانه آنها در کوچه‌ای منتهی به تپه‌های مسعودیه بود و  چند دقیقه بعد از رفتن ستایش، پدرش به‌دنبال او رفت اما  اثری از دختربچه 9ساله نبود. او که نگران شده بود، از همسایه‌ها سراغ ستایش را گرفت اما کسی از او خبر نداشت.

مرد میانسال که وحشت کرده بود، همزمان با گزارش ماجرا به پلیس شروع به جست‌وجو در کوچه‌های اطراف کرد اما هیچکس ستایش را ندیده بود. جست‌وجو برای یافتن دختر گمشده ادامه داشت تا اینکه همزمان با تاریک شدن هوا، اتفاقی هولناک رخ داد.

چند نوجوان که برای بازی به تپه‌های اطراف رفته بودند جسد غرق خون دختری خردسال را دیدند که روی زمین افتاده بود. آنها وحشت‌زده ماجرا را به خانواده‌هایشان خبر دادند و طولی نکشید که با حضور والدین ستایش و مأموران پلیس معلوم شد که مقتول کسی نیست جز ستایش کوچولو. همه شواهد از این حکایت داشت که دختربچه خردسال زمانی که در حال بازی بوده از سوی فردی فریب خورده و این فرد با کشاندن دختربچه به تپه‌های اطراف او را به طرز هولناکی به قتل رسانده است. با قتل دردناک ستایش، حالا تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران برای شناسایی و دستگیری قاتل بی‌رحم آغاز شده است.