قابل توجه شهرداری رشت

از وضعیت اسفناک آسفالت رشتیان، معلم و علی آباد رشت باخبر هستید؟/تصاویر


۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱ | کد خبر: ۴۱۹۱۶ چاپ

شماری از ساکنان محدوده معلم، صفاری، پارک نیکمرام، سیده رقیه رشت که پیاده در این مناطق رفت و آمد می‌کنند نگران سقوط در چاله‌های متعدد سطح خیابان‌ها هستند و آنانی که سوار خودروهایشان هستند هم از آسیب‌هایی که همسطح نبودن مسیر و چاله‌های فراوان به اتومبیل‌هایشان وارد می‌کند، گلایه دارند

از وضعیت اسفناک آسفالت رشتیان، معلم و علی آباد رشت باخبر هستید؟/تصاویر
اختصاصی کلانشهر: آسفالت بعضی از خیابان‌های رشت وضعیت مطلبوبی ندارد. در حال حاضر مشخصا می‌توان به آسفالت بعضی از محلات محدوده معلم، رشتیان و علی آباد که در ناحیه یک شهرداری رشت قرار دارند، اشاره کرد.

ساکنان معلم، صفاری، پارک نیکمرام، سیده رقیه و تعدادی دیگر از کوچه‌های این محدوده‌ها بویژه طی هفته های اخیر بعد از بارش باران و برف دچار مشکلات مختلفی برای رفت و آمد بوده‌اند. افرادی که پیاده در این مناطق رفت و آمد می کنند نگران سقوط در چاله‌های متعدد سطح خیابان‌ها هستند و آنانی که سوار خودروهایشان هستند هم از آسیب‌هایی که همسطح نبودن مسیر و چاله‌های فراوان به اتومبیل‌هایشان وارد می‌کند، گلایه دارند.

کلانشهر ازمدیران مربوطه در منطقه یک شهرداری رشت درخواست می‌کند که سری به محدوده‌های گفته شده بزنند و وضعیت نامناسب آسفالت منطقه تحت مدیریت‌شان را از نزدیک مشاهده و نسبت به برطرف کردن این معضل اقدامات لازم را انجام دهند.