خاطرات شمال محاله از یاد این خانواده برود

موردِ عجیب سفر خانواده ی پژوسوار با ۱۰ کیلو تریاک در جاده فومن


۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۴ | کد خبر: ۴۱۹۵۸ چاپ

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آنان در شهرستان فومن خبر داد.

موردِ عجیب سفر خانواده ی پژوسوار با ۱۰ کیلو تریاک در جاده فومن

کلانشهر: سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان فومن مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد،گفت: پلیس با حضور نامحسوس در مسیر تردد خودرو مورد نظر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان فومن این وسیله نقلیه را شناسایی و متوقف کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: قاچاقچی ۴۴ ساله به همراه چهار نفر دیگر که تحت پوشش خانواده در حال انتقال موادمخدر بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 سرهنگ احمدپور با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود، اظهارکرد: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها گام برمی‌دارد.

*عکس مربوط به کشف مواد مخدر در فومن نیست