امکان بازدید و خرید از نمایشگاه زنان سرپرست خانوار ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷ عصر تا ۸ شب در رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای شهرک حمیدیان، نبش کوچه بهار، موسسه خیریه امام علی فراهم است.

دعوت به بازدید از نمایشگاه عیدانه صنایع دستی و تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار در رشت
اختصاصی کلانشهر: در آستانه نوروز 1402 نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی تعدادی از زنان سرپرست خانوار از شانزدهم تا هجدهم اسفندماه 1402 در موسسه خیریه امام علی رشت برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با هدف کمک به زنان سرپرست خانوار و بهبود وضعیت اقتصادی فرزندانشان در رشت برپا می‌شود محصولاتی از دست بافته و تولیدات آن‌ها مانند حصیربافی، تسمه بافی، انواع بافت با کاموا، گل و‌ گیاه‌های پرورش داده شده توسط این زنان در معرض دید و خرید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


امکان بازدید و خرید از نمایشگاه زنان سرپرست خانوار ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷ عصر تا ۸ شب در رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای شهرک حمیدیان، نبش کوچه بهار، موسسه خیریه امام علی فراهم است.

گفتنی است موسسه خیریه امام علی (ع) گیلان که از 30 سال پیش تاکنون در شهرستان رشت مشغول فعالیت بوده یکی از اهداف مهم خود را علاوه بر کمک به دانش آموزانِ خانواده‌های آسیب پذیر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان تعریف کرده است.


طی چند سال اخیر علاوه بر کمک‌های مالی، پوشاک و تغذیه به دهها خانواده حاشیه نشین و دانش آموزانشان، فرزندان نیازمند کمک‌های درسی با کمک تعدادی از جوانان داوطلب رشت در کلاس‌های رایگان این موسسه شرکت کرده و به ارتقای وضعیت تحصیلی آنها کمک شده است.

براساس اعلام این موسسه، در این مسیر فرصت آموزش برای چند تَن از زنان مددجوی موسسه فراهم شده و با تهیه مواد اولیه، آنها شروع به یادگیری مهارتی کرده‌اند تا بتوانند برای کسب درآمد از آن استفاده کنند.


حالا افرادی که بدون واسطه، علاقه‌مند به تهیه اقلام گفته شده و همچنین کمک هدفمند به افراد آسیب پذیر جامعه هستند، می‌توانند با خرید از این زنان به رونق گرفتن کسب و کار کوچک‌شان در آستانه عید نوروز کمک کنند.

همچنین این امکان برای بازدید کنندگان فراهم است که براساس طرح و سلیقه خود بعضی اقلام را به زنان خلاق و زحمتکش حاضر در نمایشگاه سفارش دهند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه می‌توانید با شماره تلفن‌های 01333541114 و 09112483155 تماس بگیرید. همچنین از طریق آدرس  emamali_gilan@ هم می‌توانید در اینستاگرام این موسسه خیریه با عوامل برگزاری نمایشگاه در ارتباط باشید.