وزیر آموزش‌وپرورش از شناسایی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سال جاری خبر داد.

شناسایی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در ۱۴۰۲

کلانشهر: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار  دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شدند. در سال جاری نیز بیش از ۲۰۰ هزار نفر دیگر شناسایی شده‌اند و کارهای ادامه تحصیل این افراد بازمانده از تحصیل در حال انجام است.
وی ادامه داد: از ترک تحصیل دانش آموزان باید پیشگیری شود و در زمینه جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ساماندهی آن دسته از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیلی که شناسایی شدند اما مسیر دیگر را برای تحصیل انتخاب کردند، نیز باید انجام شود.