وزیر آموزشوپرورش از شناسایی ۲۰۰ هزار دانشآموز بازمانده از تحصیل در سال جاری خبر داد.
کلانشهر: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود ۹۰۰ هزار دانشآموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شدند. در سال جاری نیز بیش از ۲۰۰ هزار نفر دیگر شناسایی شدهاند و کارهای ادامه تحصیل این افراد بازمانده از تحصیل در حال انجام است.
وی ادامه داد: از ترک تحصیل دانش آموزان باید پیشگیری شود و در زمینه جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ساماندهی آن دسته از دانشآموزان بازمانده از تحصیلی که شناسایی شدند اما مسیر دیگر را برای تحصیل انتخاب کردند، نیز باید انجام شود.
ثبتنام سرویس مدارس آغاز شد
تکلیف مدارس هیئت امنایی فعلی چه میشود؟
فرم لباس مدارس سهساله میشود
برنامه جدید امتحانات نهایی اعلام شد؛ برگزاری آزمونها از ۲۰ تیر تا ۱۲ مرداد
جزئیات ثبت نام دانش آموزان در مدارس سراسر کشور
برگزاری امتحانات پایههای هفتم تا دهم از طریق سامانه آزمونی جدید شاد