شوخی جدید سایپا در آستانه شب عید

سایپا همچنان برای مشتریان خود ناز می کند


۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴ | کد خبر: ۴۲۰۸۵ چاپ

سامانه فروش سایپا بیش از سه روز است از دقایق اولیه آغاز طرح فروش به مناسبت عید نوروز و با وجود فعال بودن گزینه های فروش فوری اجازه ثبت نام به مشتریان را نمی‌دهد.

سایپا همچنان برای مشتریان خود ناز می کند

کلانشهر:  این بار چندمین بار است که خطاهای مکرر سامانه فروش سایپا خبر ساز می‌شود. به نظر می رسد این بار در آستانه شب عید فروش فوری این خودروساز بزرگ به جای کنترل قیمت بر طبل افزایش قیمت می‌کوبد.
ساعت 11 روز پنجشنبه طرح جدید فروش فوری و پیش فروش سایپا آغاز و در ساعات اولی آغاز این فروش مخاطبان فارس از اتمام ظرفیت با سرعتی عجیب خبر دادند. یکی از مخاطبان با ارسال پیام گفته ساعت 11:01 سامانه خطای تکمیل ظرفیت فروش فوری اعلام می‌کرد!


فرد دیگری می‌گویند بعد از ساعت ها تلاش مرحله اول را پشت سر گذاشتم اما صفحه سایت به سوی درگاه بانکی منتقل نشد. مخاطبان زیادی از این مشکل سایت فروش سایپا گلایه کردند. البته یکی از مشتریان سایپا گفته است در روز دوم و پس از ساعت ها تلاش موفق به ثبت‌نام خودروی کوییک شده است.


گلایه های مردمی از مشکلات متعدد سایپا در فروش اینترنتی پیش از راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو به اوج رسیده اما مدتی بود با هدایت مشتریان به سامانه یکپارچه این ایردات فراموش شده بود، اکنون با سیاست جدید وزارت صمت برای آغاز فروش اینترنتی توسط خودروسازان دوباره ایرادات جدی وبسایت فروش سایپا مردم را آزار می‌دهد.
مخاطبان فارس از کیفیت محصولات سایپا در دو سال اخیر نیز شکایت داشتند. یکی از مخاطبان به خبرنگار فارس در اردبیل گفته: خودرو کوییک اتوماتیک نیم ساعت پس از تحویل و فقط پس از چند کیلومتر مصرف ایراد موتوری پیدا کرد و نمایندگی هم حاضر به پس گرفتن خودرو نشد. جالب آنکه نمایندگی های سایپا یدک هم به دلیل فعال نشدن گارانتی حاضر به تعمیر آن نبودند.(گارانتی خودروهای سایپا ده روز پس از تحویل فعال می‌شود).