دانشجوی 81 ساله علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه تربیت مدرس 19 اسفند 1402 از رساله دکتری خود دفاع کرد
.jpg)
وی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را در دانشگاه دیویس آمریکا گذرانده و امروز موفق به کسب درجه دکتری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تربیت مدرس شد.
خانم تسلیمی هدف خود را از ادامه تحصیل و دریافت درجه دکتری، اثبات توانمندی خویش، علاقه فراوان به تحصیل و کارهای تحقیقاتی و اینکه هیچ زمانی در طول عمر برای یادگیری دیر نیست، عنوان کرد.
نظر شما: