رییس پلیس راه گیلان خبر داد:

برخورد مرگبار چند خودرو در محور منجیل – رودبار؛ ۳ نفر جان باختند


۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸ | کد خبر: ۴۲۱۲۸ چاپ

سرهنگ جاور صفاری، رییس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون بنز و ۲ خودروی دیگر در محور منجیل به رودبار خبر داد.

برخورد مرگبار چند خودرو در محور منجیل – رودبار؛ ۳ نفر جان باختند

کلانشهر: رییس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون بنز و ۲ خودروی دیگر در محور منجیل به رودبار خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در خصوص این خبر با اشاره به اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور منجیل به رودبار، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کامیون و ۲ سواری پژو و پراید که از محور منجیل به رودبار در محل سه راهی زندان در حال تردد بودند برخورد کرده است.

وی در ادامه از جان باختن راننده ۴۴ساله و سرنشین چهارساله سواری سمند به علت شدت جراحات در صحنه تصادف خبر داد و افزود: سرنشین دیگر سواری سمند در این حادثه مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه متأسفانه سرنشین ۳۵ساله سواری سمند نیز در بیمارستان فوت کرد، بیان داشت: کارشناسان تصادفات پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی سواری سمند اعلام کردند.

سرهنگ صفاری در پایان‌ عدم رعایت سرعت مطمئنه و سبقت‌های غیرمجاز و همچنین انحراف به چپ را علت وقوع تصادفات شدید در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری اعلام کرد و از رانندگان خواست از ارتکاب تخلفات خودداری و با توجه به تابلوها و خط‌کشی جاده و رعایت احتیاط به ویژه در جاده‌های دو طرفه تردد کنند.