رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت: برای اولین بار در تاریخ انقلاب همزمان برای نزدیک ۳۲۰۰۰فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد کد استخدامی تعریف شده و دفترچه استخدامی منتشر شده است.

آزمون استخدامی ۳۲۰۰۰ فرزند شهید و جانبازان ۷۰ درصد

کلانشهر: امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست پاسخگویی بر خط معاون رئیس جمهور و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در رابطه با آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد گفت: ما مفتخریم در ایام روز شهید با کمکی که دولت محترم و سازمان برنامه و بودجه کردند برای اولین بار در تاریخ انقلاب همزمان برای نزدیک ۳۲۰۰۰فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد کد استخدامی تعریف شده و دفترچه استخدامی منتشر شده است.
وی ادامه داد: از همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد خواهشمندیم که در این طرح ثبت نام کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند .
قاضی زاده افزود: این افراد پس از انجام آزمون و مراحل عمومی به استخدام دولت در می آیند که این ظرفیت تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را پوشش می دهد.این قانون ده سال معطل بوده است ولی با همت دولت و کمک سازمان برنامه و بودجه و اداره استخدامی این مهم انجام شد.
رئیس بنیاد شهدا و امور ایثارگران گفت: انشالله این آزمون آخر فروردین ماه انجام خواهد شد و امیدواریم حداقل در این قشر فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد مسئله بیکاری نداشته باشیم.

نظر شما:

security code