پسری که در زمان سوگواری برای دختر مورد علاقه‌اش دست به قتل زده بود، به سه سال زندان محکوم شد.

مجازات زندان برای جوانی که در سوگ عشقش قاتل شد

کلانشهر: پسری که به خاطر سوگ از دست دادن دختر مورد علاقه‌اش آدم کشته‌ بود، با رضایت اولیای‌ دم از مرگ نجات پیدا کرد و به حبس محکوم شد.

 این پسر که بعد از به قتل رسیدن دختر مورد علاقه‌اش دچار سوگ بیمارگونه شده‌ بود در پارکی در تهران دست به جنایت زد.

 ماموران پلیس دو سال قبل در جریان قتل مردی در پارکی در تهران قرار گرفتند. با حضور پلیس در محل و انجام تحقیقات مشخص شد این مرد از سوی جوانی به نام سعید چاقو خورده‌ است. پلیس سعید را بازداشت و این پسر به قتل اعتراف کرد.

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی با توجه به درخواست اولیای‌ دم مرد جوان به قصاص محکوم، اما دو سال بعد موفق به جلب رضایت اولیای دم شد و این بار به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

پسر جوان در جلسه محاکمه درباره اتفاقی که رقم زده‌ بود گفت: دو سال قبل دختری را که عاشقش بودم از دست دادم. ما تصمیم داشتیم با هم ازدواج کنیم. چند روز قبل از اینکه به خواستگاری او بروم، به من گفتند این دختر در خانه‌اش کشته شده ‌است. اصلاً معلوم نشد او را چه کسی کشته و چه اتفاقی افتاده ‌است. من در شوک مرگ این دختر بودم و اصلاً حالم خوب نبود. انگار دنیا روی سرم خراب شده‌ بود. نمی‌توانستم  این حجم از بدبختی را هضم کنم. عصبانی بودم و نمی‌دانستم چه می‌کنم. من قبلاً هرگز مقتول را ندیده بودم و هیچ خصومتی به او نداشتم. نمی‌دانم چطور شد که با هم درگیر شدیم و با چاقویی که در جیب داشتم، چند ضربه به او زدم. وقتی آن مرد روی زمین افتاد، به خودم آمدم و از ترس فرار کردم. من واقعاً از مرگ او پشیمان و ناراحت هستم. شوک و ناراحتی ناشی از کشته شدن دختر مورد علاقه‌ام باعث شد دست به چنین کار اشتباهی بزنم.

 با پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به تحمل سه سال حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند.