تغییر مربی باعث صعود سپیدرود می شود؟

باشگاه سپیدرود رشت عذر فرشاد پیوس را خواست


۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۶ | کد خبر: ۴۲۲۳۶ چاپ

براساس اعلام  باشگاه سپیدرود رشت و طبق نظر مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود، فرشاد پیوس به همراه دیگر همکارانش از نماینده رشت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران جدا شدند.

باشگاه سپیدرود رشت عذر فرشاد پیوس را خواست
اختصاصی کلانشهر: سایت باشگاه سپیدرود رشت،با تایید خبر جدایی فرشاد پیوس مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی سپیدورود در چند دوره و در جریان لیگ اخیر، نوشت که او از جمع سرخپوشان رشتی جدا شده است.

در اطلاعیه منتشر شده توسط باشگاه سپیدرود آمده است:در جلسه ای که با حضور مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه با فرشاد پیوس در خصوص وضعیت فنی تیم و بررسی شرایط ادامه همکاری وی با باشگاه برگزار شد در نهایت به این جمع بندی رسیدند که آقایان فرشاد پیوس سرمربی، مرتضی کرمانی مقام مربی و مصطفی چراغی مربی بدنساز به صورت توافقی از تیم سپیدرود جدا شوند.

بنابراین گزارش، این تصمیم گیری در پایان دو جلسه که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار شد و در یک فضای دوستانه و با احترام فی مابین گرفته شد و باشگاه سپیدرود ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان برای فرشاد پیوس و سایر همکارانش که از سپیدرود جدا شدند آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.

گفتنی است سپیدرود رشت که لیگ دسته دوم را با فرشاد پیوس خوب آغاز کرده بود و چند هفته نیز صدرنشین رقابتها بود در دو بازی اخیر یک تساوی خانگی و یک یاخت خارج از خانه را متحمل شد. 

در حال حاضر سپیدرود رشت در جدول لیگ دسته دوم آزادگان گره A با 30 امتیاز از 18 بازی در رده چهارم قرار دارد.

اختلاف سپیدرود با تیم اول جدول که بهمن جوان است 5 امتیاز است.

 تا پایان مرحله گروهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور 9 باقی باقی مانده است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت برگشت با هم رقابت می‌کنند که در پایان، تیمهای برتر هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

حالا باید منتظر ماند و مشاهده کرد که جانشین فرشاد پیوس که پیش از این و در سال 1395 تجربه صعود با سپیدرود به لیگ دسته اول را داشت چه مربی ای خواهد بود و سپیدرود در ادامه راه می تواند با کسب امتیازات لازم به لیگ دسته اول فوتبال راه پیدا کند یا خیر. 

 در جریان برگزاری هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران،سپیدرود رشت یکشنبه ۲۷ اسفندماه در ماهشهر باید به مصاف شهرداری این شهر که در رده سوم جدول قرار دارد، برود.

نظر شما:

security code