مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروازهای مسیر مشهد از فرودگاه رشت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا نموده است.

برقراری پرواز رشت-استانبول-رشت از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین
کلانشهر: سید محسن میرحسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هفته ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به مسیرهای تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، اهواز، مشهد، کیش و نجف داریم بیان کرد افزون بر شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و ایرتور، شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به برقراری پرواز مسیر رشت به مشهد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از دوم فروردین سال جدید بصورت برنامه‌ای اقدام نموده است.

میرحسینی افزود: علاوه بر این، شرکت هواپیمایی وارش نیز پرواز فوق العاده مسیر رشت به مشهد را از یکم تا پانزدهم فروردین در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به تعداد ۱۰ سورتی در برنامه دارد که با احتساب این پروازها، پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه رشت از ۸ سورتی پرواز در هفته به ۱۶ سورتی افزایش یافته و رشد صد درصدی و دوبرابری را تجربه خواهد نمود.

 مدیر کل فرودگاه سردار جنگل در زمینه برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه رشت نیز گفت: ان شاء الله در ایام نوروز ۱۴۰۳ علاوه بر پرواز مسیر نجف که بصورت برنامه‌ای در لیست پروازهای روزهای پنجشنبه این فرودگاه قرار دارد، پرواز مسیر رشت – استانبول -رشت نیز توسط شرکت پگاسوس از ۲۹ اسفند الی ۱۳ فروردین به تعداد ۶ سورتی پرواز فوق العاده و آن هم در روزهای سه شنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است فرودگاه سردار جنگل رشت از ابتدای سال جدید به مسافران ۷۰ سورتی پرواز در هفته خدمت‌رسانی خواهد نمود و بنا بر اعلام برخی شرکتهای هواپیمایی در هفته دوم نوروز نیز شاهد افزایش پروازها در مسیرهای جدید خواهیم بود.

نظر شما:

security code