سقوط سنگ در کندوان منجر به آسیب یک خودرو شد


۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵ | کد خبر: ۴۲۲۷۷ چاپ

یک دستگاه خودرو سواری عصر امروز(جمعه) بر اثر سقوط سنگ از ارتفاعات حاشیه جاده کندوان در محدوده ولی آباد منطقه سیاه بیشه دچار خسارت شد.

سقوط سنگ در کندوان منجر به آسیب یک خودرو شد

کلانشهر: فرمانده پلیس راه کندوان با تایید این خبر خاطرنشان کرد: بر اثر سقوط این سنگ در محدود سیاه بیشه که از بخش های پرتردد جاده کندوان است، سرنشین خودرو سواری نیز دچار آسیب دیدگی جزیی شد.

در هفته اول فروردین سال گذشته ریزش کوه در محور کندوان سه کشته بر جا گذاشته بود.

سرگرد محمد احمدی راه کندوان به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

احمدی تاکید کرد رانندگان متخلف که قوانین راهنمایی و رانندگی را در محور رعایت نکنند خودرویشان تا پایان طرح نوروزی در توقفگاه توقیف خواهد شد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

نظر شما:

security code