راز ربوده شدن دختر عراقی در تهران چه بود؟


۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۲ | کد خبر: ۴۲۲۸۲ چاپ

پرونده ربوده شدن دختر دانشجوی عراقی که در تهران تحصیل می‌کرد با پیگیری خواستگار سمج بسته شد.

راز ربوده شدن دختر عراقی در تهران چه بود؟

کلانشهر: اوایل هفته گذشته مردی که دانشجو و تبعه عراق است با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایتی مطرح کرد و از ناپدید شدن یکی از آشنایانش خبر داد.

به گزارش سایت جنایی،این دانشجوی عراقی در توضیح ماجرا به بازپرس جنایی گفت: آشنای مفقود شده من دختر جوانی است که او هم مثل عراقی است و در تهران درس می‌خواند، اما آن دختر یک دفعه ناپدید شد در حال حاضر هم یک فیلم 30 ثانیه‌ای از گوشی او برایم ارسال شده که در حال گریه کردن است و می‌گوید من را ربوده اند، اما درباره اینکه چه کسی این کار را انجام داده یا محل نگهداری اش کجا است حرفی نزده، به نظرم جان او در خطر است. برای همین اینجا آمده‌ام تا نجاتش دهید.

با شکایت این مرد عراقی ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تحقیقاتی را برای پیدا کردن دختر مفقود شده انجام دهند. کارآگاهان رد دختر جوان را در یک هتل آپارتمان در اطراف تهران زدند. پس از آن ماموران بررسی‌های دقیق‌تری انجام دادند و معلوم شد دختر جوان تنها است و از آدم رباها خبری نیست.

ماموران در ادامه پی بردند اصلا آدم ربایی رخ نداده است. به همین دلیل از دختر دانشجوی عراقی تحقیق کردند. او گفت: مردی که خبر ربوده شدن مرا داد، به دانشگاه محل تحصیلم در رفت و آمد بود، اما خودش در دانشگاه دیگری درس می‌خواند. آن مرد درگیر علاقه‌ای یک طرفه به من شده بود و مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد. او می‌گفت می‌خواهد با من آشنا شود و بعد با هم ازدواج کنیم، اما من علاقه‌ای به این خواستگار مزاحم نداشتم. او شماره تلفنم را پیدا کرده بود و برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد . دست از این رفتار برنمی‌داشت و زندگیم را مختل کرده بود. تصمیم گرفتم نقشه این خودربایی را بکشم و برایش یک فیلم بفرستم که مثلا من ربوده شده‌ام. گمان می‌کردم با دیدن آن فیلم بترسد و دست از سرم بردارد، اما ماجرا آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت و دوباره مرا به دردسر انداخت و رفت شکایت کرد و به پلیس خبر داد من ربوده شده‌ام . من چهار روز در یک هتل اطراف تهران اقامت داشتم تا او دیگر مرا پیدا نکند و مزاحم نشود اما اشتباه کردم. از دست او خلاصی ندارم و آدم ربایی ساختگی هم جواب نداد و نمی‌دانم از دستش چه کنم.

در حال حاضر این پرونده شکایت آدم ربایی مختومه شده و تحقیقات جنایی در این مورد پایان یافته است.