رئیس شورای شهر رشت :

جمع آوری ۳۰ درصد فاضلاب شهر رشت تا پایان امسال


۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۲ | کد خبر: ۴۲۳۰ چاپ
جمع آوری ۳۰ درصد فاضلاب شهر رشت تا پایان امسال

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۳۰ درصد از فاضلاب‌های این شهر جمع آوری می شود، گفت: تصفیه‌خانه سراوان نیز دو ماه آینده بهره‌برداری خواهد شد.

کلانشهر : به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری شهرستان رشت پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان و تعدادی از نماینده رشت در مجلس اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به تلاش شهرداری رشت برای حل مشکلات زباله در منطقه سراوان، اظهار کرد: برای ایجاد تصفیه‌خانه شیرابه زباله سراوان اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار می رود تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.  

اسماعیل حاجی‌پور به امضای تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیاء در ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت اشاره کرد و افزود: متاسفانه کمبود منابع مالی و اعتبار سبب تأخیر در اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر رشت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح جمع آوری فاضلاب‌های شهر رشت نیز اقداماتی انجام شده است، گفت: تا پایان امسال ۳۰ درصد فاضلاب‌های شهر رشت جمع‌آوری می شود.  

وعده‌های بی نتیجه مسئولان درباره سراوان

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه معضل سراوان را یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان رشت دانست و گفت: زباله سراوان به یک موضوع ملی تبدیل شده است.

محمد صادق حسنی با بیان اینکه متاسفانه سال‌ها است که مسئولان وعده‌های بی نتیجه می دهند، افزود: با توجه به شرایط گذشته مردم دیگر اعتمادی به ما ندارند لذا باید اقدامات مسئولان به گونه‌ای باشد که سبب افزایش اعتماد مردم و حل مشکل این منطقه شود.

حسنی با اشاره به اینکه منتظریم ببینیم آیا کارخانه کود آلی می تواند مشکل سراوان را حل کند، تصریح کرد: این کارخانه ۲۰ سال تعطیل بوده است باید ببینیم کارآرایی لازم را دارد یا به سراوان دیگر تبدیل می شود.

نظر شما:

security code