رییس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: ۲ وانت بار هنگام تخلیه حجم زیادی زباله در حاشیه جاده روستایی در این شهرستان توقیف شدند.

توقیف ۲ خودرو در آستانه اشرفیه به دلیل تخلف زیست محیطی

 کلانشهر: رامین حسین زاده گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه ۲ وانت بار در جاده روستایی بخش مرکزی این شهرستان را که در حال تخلیه حجم زیادی زباله در حاشیه راه‌های مواصلاتی بودند توقیف و رانندگان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی «مسیر سبز، ایران پاک» در آستانه فرا رسیدن بهار و سال نو با همکاری مدیریت پسماند شهرستان آستانه اشرفیه، افزود: در این طرح، حریم راه‌ها و ورودی شهرستان از زباله پاکسازی می‌شود.

دبیر کارگروه پسماند شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن گیلان و پیش بینی حضور میلیون‌ها مسافر و گردشگر در مناطق مختلف استان در نوروز ۱۴۰۳، دهیاران به عنوان ناظران اجرایی کمیته مدیریت پسماند باید بر رفتار‌های نادرست برخی گردشگران مانند ریختن زباله و رها کردن آن در طبیعت نظارت کنند.

رامین حسین زاده افزود: در صورت مشاهده یا هرگونه ارایه شواهد مبنی بر تخلف زیست محیطی با متخلفانی که طبیعت گیلان را آلوده می‌کنند برخورد خواهد شد.

 

نظر شما:

security code