ملوان بندرانزلی 1-2 خاتون بم

گزارش تصویری؛پایان امید به قهرمانی برای دختران بندر؟


۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۳:۰۳ | کد خبر: ۴۲۳۷۷ چاپ

دختران ملوان با شکست امشب و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماندند و با توجه به پایان بازی ها طی دو هفته آینده، امیدهایشان برای قهرمانی کمرنگ شد

گزارش تصویری؛پایان امید به قهرمانی برای دختران بندر؟
اختصاصی کلانشهر:الهه فلاح: بعد از ماهها انتظار، تیم فوتبال زنان ملوان این فرصت را پیدا کرد که بازی حساس خود در لیگ برتر را مقابل خاتون بم مدعی قهرمانی در ورزشگاه خانگی‌اش سیروس قایقران انجام دهد. نتیجه این دیدار اما برای دختران بندر تلخ بود و ممکن است امیدهای قهرمانی این تیم را هم ناامید کند. بازیکنان ملوان که به دلیل ماه رمضان بعد از مراسم افطار مقابل خاتون بم قرار گرفتند که برعکس بازی های خانگی قبلی که در رشت برگزار شده بود،امشب و در زیر باران، هودارانشان را روی سکو تماشاگر خود دیدند. 

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی امشب و در جریان برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران مقابل خاتون بم مدافع قهرمانی قرار گرفت که تیم خاتون با 37 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان بود.

گل اول بازی توسط شبنم بهشت در دقیقه 11 برای ملوان به ثمر رسید.

اما خاتون بم در ادامه توسط مونا حمودی و زهرا قنبری موفق به تغییر نتیجه شد.

پیروزی تیم خاتون برای پنجاه‌ودومین مسابقه پیاپی آنها را 40 امتیازی کرد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان ایران باشند.

دختران ملوان با شکست امشب و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماندند که با توجه به پایان بازی ها طی دو هفته آینده، امیدهایشان برای قهرمانی کمرنگ شد.
داور این دیدار مهناز ذکایی بود. قضاوت ذکایی امشب با انتقاداتی از سوی نیمکت و بازیکنان ملوان مواجه شد. آنها معتقد بودند که گل اول خاتون بم با خطای هند مونا حمودی به ثمر رسید.