توصیه به مسافران:از مبدا سفر سوخت گیری کنید

همه جایگاه‌های سوخت‌رسانی در گیلان آماده به کار هستند


۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲ | کد خبر: ۴۲۳۸۶ چاپ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: همه جایگاه‌های سوخت‌رسانی در این استان آماده کار و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

همه جایگاه‌های سوخت‌رسانی در گیلان آماده به کار هستند
کلانشهر: مجتبی شکوری اظهار کرد: گشت‌های نوروزی برای سرکشی از جایگاه‌های سوخت‌رسانی در استان آغاز شده تا مشکلی در این خصوص و ارائه خدمات به مردم به خصوص برای مسافران نوروزی به وجود نیاید.

وی افزود: البته این گشت‌ها برای آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، دیزل ژنراتور، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها، تامین و توزیع به موقع سوخت، سرکشی از وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد رفاهی موجود در این جایگاه‌ها انجام می شود تا در این زمینه نیز جایگاه‌های سوخت‌رسانی گیلان مشکلی نداشته باشند.

شکوری ادامه داد: خوشبختانه مشکلی در جایگاه های سوخت رسانی موجود در گیلان وجود ندارد و هر ۲۳۰ جایگاه‌ برای خدمات رسانی فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: البته گشت‌های نوروزی این شرکت تا روز ۱۵ فرودین ماه ادامه خواهد یافت تا در این زمینه و تا پایان تعطیلات مشکلی در جایگاه‌های عرضه سوخت در گیلان به وجود نیاید.

شکوری خاطرنشان کرد: تامین و توزیع سوخت در همه جایگاه‌های درون شهری و برون شهری استان گیلان انجام شده و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همانند سال‌های گذشته در خدمت مردم است و همه مجموعه پخش فرآورده های نفتی گیلان حداکثر توان خود را برای سوخت‌رسانی مطلوب انجام خواهند داد.

وی در خاتمه با توصیه به مسافران نوروزی که وارد گیلان می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان یکی از مقصدهای گردشگری مسافران در ایام تعطیلات نوروزی است، از مسافران تقاضا داریم که با توجه به این امر و تراکم سفرهای نوروزی در این استان و امکان شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت، از مبدا سفر سوخت‌گیری کرده و همچنین از کارت شخصی خود برای این امر استفاده کنند.