کاهش ۱۸ درصدی ورود مسافر به گیلان


۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۱ | کد خبر: ۴۲۴۰۶ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت ورود مسافر به استان ۱۸ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۸ درصدی ورود مسافر به گیلان

کلانشهر: سردار عزیزاله ملکی امروز، اول فروردین‌ماه در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم اظهار کرد: طرح نورزوی پلیس از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات خوب همه دستگاه‌های متولی امر ترافیک و مدیریت خوب استاندار از شروع طرح نوروزی تا به امروز شاهد کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی ورود مسافر تا روز گذشته در استان افزود: برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته از امروز افزایش حجم ترافیک و حضور مسافر را در استان شاهد خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بکارگیری و بسیج تمامی تجهیزات، امکانات و کارکنان انتظامی برای تامین نظم و امنیت شهروندان بیان کرد: تمامی سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان با حضور پررنگ پلیس تحت نظارت و پوشش انتظامی قرار گرفته است.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه به دلیل مسافرت برخی از شهروندان اجرای مستمر طرح امنیت محله محور در دستور کار پلیس قرار دارد ابراز امیدواری کرد که سال جدید هم به مانند سال گذشته سالی توام با امنیت و آرامش برای شهروندان گیلانی بوده و با دعای خیر مردم عزیز با ارائه خدمات مطلوب به مردم شاهد ارتقاء رضایتمندی از پلیس باشیم.

نظر شما:

security code