معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند.

معاون وزیر نفت: مشکلی در تامین سوخت گردشگران نوروزی نداریم

کلانشهر: جلیل سالاری روز پنجشنبه در بازدید از تاسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در سوادکوه افزود: به لحاظ تامین ذخیره سوخت بنزین خودروها مشکلی نداریم اما از گردشگران و مسافران نوروزی می خواهیم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

وی با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی در استان های شمالی گفت: با توجه به اینکه اوج سفرهای نوروزی در شمال کشور اتفاق می افتد، باید برای ذخیره سوخت بخصوص بنزین تمهیدات لازم را انجام دهیم.

 

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ادامه داد: تحویل سه میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌ها در بازه زمانی اسفند یکی از کارهایی بود که انجام شد.

 

سالاری اظهار داشت: بنزین سهمیه فروردین خودروهای شخصی به کارت صاحبان خودرو واریز شد و انتظار داریم مسافران عزیز از کارت خود برای سوختگیری استفاده کنند و به موازات آن از کارت جایگاه‌ها درخواست سوخت داشته باشند.

وی ادامه داد: کارت سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها وجود دارد و در جلسه‌ای که با انجمن صنفی جایگاه داران داشتیم برای تأمین شبانه روزی سوخت، برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفت.

معاون وزیر نفت ابراز امیدواری کرد: با توجه به مصرف ۱۵۲ میلیون لیتری سوخت در روز گذشته که یک رکورد محسوب می‌شود، مسافران عزیز در مصرف سوخت مدیریت کنند تا این ایام را بدون مشکل سپری کنیم.